Eva Kobzová

Uvozovky
Chtěla bych napsat pár řádků o mém příběhu. Moje paní doktorka mě poslala na konzultaci do Zlína za panem docentem, aby zvážil operaci, neboť u mne zjistila zákal sklivce. Můj zrak se zhoršoval. Řekla mě také, že operace nese jistá rizika, jako je okamžité oslepnutí. Dostala jsem doporučenku a já se měla objednat. Už při objednání k panu docentovi a sdělení mé diagnózy jsem dostala zjevně najevo, že objednání nechtějí vůbec udělat. Cítila jsem velký nezájem a neochotu z této strany. A protože šlo o MŮJ ZRAK a MOJI BUDOUCNOST hned ten den jsem zadala do počítače ZÁKAL SKLIVCE a našla jsem dobré hodnocení v Pardubicích u oční kliniky OFTEX..... A také jsem se tam hned objednala. Z této strany jsem cítila zájem a velkou ochotu. Již od začátku Zlín dával od této operace ruce pryč a konzultace pana docenta mě vůbec nenadchla. Když mě pan docent řekl, že operace nebude dobrá a stejně do dvou let nebudu dobře vidět a po dvou letech budu vidět ještě hůře, než vidím teď, tak jsem věděla, že tam již nemám co dělat. Když jsem navštívila oční kliniku v Pardubicích u pana primáře VLADIMÍRA KORDY byla jsem nadšená přístupem nejen samotným primářem a lékaři, ale také celého personálu. Od začátku byl přístup velice příjemný a cítila jsem ochotu a velký zájem o to, aby mi pomohli, jak nejvíce umí z jejich strany. Pan primář mě nejdříve nechal vyšetřit na jejich klinice, aby zjistil do jaké hloubky zákal sklivce sahá a teprve potom začal konat operace obou očí. Operace vykonával sám s pomocí svých kolegů a asistentů. Jejich přístup je ohromující....svou práci dělají s láskou a s velkou trpělivostí. Cítíte to. Je to jiné, než na jiných klinikách. Musím napsat CHVÁLU, protože tahle klinika si to zaslouží. Nebojím se říct, že se klaním těmto lidem s úctou. Dnes už to neumíme, poklonit se za vděk a lásku, kterou nám druzí dají. Tato práce je dělaná s jejích láskou k nám. Takto jsem to pocítila já. A nebála bych se napsat, že to pocítili i ti ostatní, kteří tuhle kliniku navštívili a měli možnost poznat kvalitu jejich práce. Od 10.3. jsem pravidelně jezdila na tuto kliniku a dnes mám již poslední návštěvu. Já vidím krásně, jako za mlada a nemám žádné potíže. MOC VÁM DĚKUJEME
Eva Kobzová 21.4.2016
Uvozovky