Šampon v oku a blefaritida

Poradna očního lékaře

Otázka

Dobrý den, před měsícem se mi do oka dostal šampon, po tomto incidentu jsem šel k očnimu lékaři, který mi diagnostikoval zánět spojivek (mírný). Napsal mi oční kapky Maxitrol, které jsem kapal 2x denně po dobu 2 dnů. Kapky mi nedělali dobře na oči, tak jsem je přestal užívat. Spojivky jsou po ránu červené, občas mám zalepená oční víčka a sekret na očních víčkach, trpím blepharitidu. Někdy cítím teplo v očích a pálí mě oči při slzách. Občas vidím rozmazaně. Je možné, že mám pořád zánět spojivek nebo je to blepharitida? Mám z toho velký strach, že to ovlivní můj zrak permanentně. Prosím poraďte mi, co mám dělat.

Odpověď

Dobrý den, to, co popisujete, jsou známky blefaritidy. Její léčba je vždycky dlouhodobá, takže je nutno vytrvat.

Zobrazit další dotazy ...

Copyright © 2004 - 2021 OFTEX, s.r.o. | Kontakt | Ochrana osobních údajů | Podmínky užití | Vytvořila reklamní a marketingová agentura PAREXPO