Rozšířená zornice po PPV a kapání homatropinu

Poradna očního lékaře

Otázka

Dobrý den,
8.11. jsem absolvovala laserbaráž trhliny sítnice. Pro opakující se hemoftalmus jsem 10.12. podstoupila operaci PPV. Následně mi byl zjištěn v témže oku 17.12. sekundární glaukom, který je nyní kompenzován kapkami Azarga. Dále ještě užívám Flucon. Před 14 dny jsem přestala používat Homatropin, ale stále mám zvětšenou zorničku na operovaném oku, zároveň i hůře reaguje. Na oko vidím dobře, mám problém pouze za jasného světla. Je tento stav normální? Děkuji za odpověď.

Otázka byla položena 02. 01. 2022 10:50

Odpověď

Dobrý den, buď ještě doznívá účinek homatropinu, případně v horším případě mohlo dojít k poškození zornicového svěrače během operace.

Otázka byla zodpovězena 04. 01. 2022 20:35

Zobrazit další dotazy ...

Copyright © 2004 - 2022 OFTEX, s.r.o. | Kontakt | Ochrana osobních údajů | Podmínky užití | Vytvořila reklamní a marketingová agentura PAREXPO