Podrážděné oči po aplikaci umělých řas

Poradna očního lékaře

Otázka

Dobry den,
chtěla bych poprosit o radu. Před nedávnem jsem navštívila oční kliniku, jelikož dva dny po aplikaci umělých ras se dostavila alergicka reakce (svetloplachost, zarudle oči a řezání), na aplikaci ras chodím už rok a půl a nikdy se žádný problém neobjevil. Byly mi předepsaný kapky Tobradex, po dobrani kapek a sundani ras potíže vymizely, po par dnech zacly byt oči opět zarudle, ale již nestipou. Chtěla jsem se zeptat, zda by se mohlo jednat o nějaky vážnější problém nebo jsou oči stále podrazdena, dekuji za odpověď :-)

Otázka byla položena 31. 05. 2020 23:34

Odpověď

Dobrý den, oči mohou být podrážděné i delší aplikací Tobradexu, takže doporučuji koupit si umělé slzy bez konzervantů a klidně až 5x denně kapat, než se oči zklidní. Nic vážnějšího by to pravděpodobně být nemělo.

Zobrazit další dotazy ...

Copyright © 2004 - 2022 OFTEX, s.r.o. | Kontakt | Ochrana osobních údajů | Podmínky užití | Vytvořila reklamní a marketingová agentura PAREXPO