Pavučinový zákal v oku při léčbě antibiotiky

Poradna očního lékaře

Otázka

Dobrý den,na levém oku se mi objevil šedočerný pavučinový zákal,který je v pohybu.Je mi 79 let.Po zhojení erisipelu mám 3tí
injekci Lentocilinu S2400(náhrada
pendeponu).Je možno uvažovat o kontraindikaci?Po přečtení příbal.letáku mi jde mráz po zádech.Předem děkuji za odpověď.
Hezký den přeje Sladký.

Odpověď

Dobrý den, v antibiotické léčbě můžete pokračovat, oční problém s léčbou velmi pravděpodobně nesouvisí. V oku pravděpodobně došlo k odloučení sklivce od sítnice, což je degenerativní proces související se stárnutím oka. Většinou je odloučení sklivce neškodné, ale někdy může zvyšovat riziko odchlípení sítnice, takže doporučuji co nejdřívější oční vyšetření.

Zobrazit další dotazy ...

Copyright © 2004 - 2020 OFTEX, s.r.o. | Kontakt | Ochrana osobních údajů | Podmínky užití | Vytvořila reklamní a marketingová agentura PAREXPO