Houpání vidění a točení hlavy po implantaci trifokální čočky

Poradna očního lékaře

Otázka

Dobrý den pane doktore.Chtěla bych se zeptat,19.9.2020 jsem podstoupila transplantaci multifokálních čoček-AcrySof.IQPanOptix a nitrioční operaci.Hned druhý den se u mě objevili problémy na levém oku,vidím na časti oka černý okraj a houpe se mi vidění.Mám v tom místě i tlak a pocit cizího tělesa v oku.Působí mi to velké točení hlavy,až závratě.V tomto oku vidím i jiskŕení.Pocitově to vnímám,jako chybějící kousek vidění.Pravé oko je naprosto v pořádku.Po operaci užívám kapky Voltaren a Vigamox.Chtěla bych vědět,zdali se nemůže jednat o něco vážného?Tímto Vás prosím o odpověď.Věra Chuchmová

Odpověď

Dobrý den, určitě neprodleně kontaktujte svého očního lékaře, případně pracoviště, kde Vás operovali. Může se jednat o nestabilitu čočky nebo i jiný problém, ale to odhalí jen vyšetření.

Zobrazit další dotazy ...

Copyright © 2004 - 2020 OFTEX, s.r.o. | Kontakt | Ochrana osobních údajů | Podmínky užití | Vytvořila reklamní a marketingová agentura PAREXPO