Bolest a řezání očí po rozkapání

Poradna očního lékaře

Otázka

Dobrý den,
prosím můžete mi poradit (nebo očním lékařům) ohledně kapek na používaných na rozkapání očí?
Po rozkapání se umě až druhý den objeví bolestivé řezání očí. Musím navštívit opětně lékaře a jsem léčen někdy týden, někdy až měsíc. Naposled oční specialista z Prahy mi to nevěřil. A když jsem se mu přišel ukázat, tak mě poslal ke svému lékaři, protože on se s takovou prkotinou nebude zaobírat. Ale já v noci nemůžu bolestí spát. Většinou mi předepíší pak kapky Flarex. Jen nevím, zda opakované užívání těchto kapek pak můj zrak jen nezhoršuje. Prosím existují nějaké kapky, které tuto reakci nezpůsobují nebo ji zmírňují? Mám VPMD a tak mě čekají další vyšetření a pak možná injekce. Rád bych lékaře poprosil, aby mi rozkapal oči s určitým druhem kapek. Děkuji.

Odpověď

Dobrý den, to je dost neobvyklý problém, ale napadá mě, zda nemáte natolik citlivý a nestabilní slzný film, že po nakapání kapek na rozšíření zornice dojde k jeho narušení a tím pádem osychání rohovky (konzervační látky obsažené v kapkách toto "umí"). Zkuste příště již několik dnů před rozkapáváním začít kapat umělé slzy bez konzervantů několikrát denně a několik dnů po rozkapání v tom pokračujte.

Zobrazit další dotazy ...

Copyright © 2004 - 2019 OFTEX, s.r.o. | Kontakt | Ochrana osobních údajů | Podmínky užití | Vytvořila reklamní a marketingová agentura PAREXPO